Založ si blog

Ako moja babka zlodeja chytila

Stalo sa to na vychodnom Slovensku v peknej dedinke nedaleko Vranova.Kto ma predstavivost, vie si predstavit ako sa niekedy zilo,ake vymozenosti ludia mali.No tu zacina ta prihoda.Kedze babka mala len tzv.suchy zachod-latrinu,sem tam sa pouzivalo na tieto potreby aj hnojisko.No babke bolo treba ist na potrebu.Ako tam robi potrebu,zbada,ze niekto taha z mastale kravu.Vedela,ze doma vsetci spia,tak ze to bude zlodej.A veru bol a aky.Zlodej z Vranova.Samozrejme,ze babka zbuntosila vsetkych doma,mili zlodej pustil kravu a uz ho nebolo.

Lenze tento zlodej si nedal povedat a stale mal snahu nieco ukradnut.A tak sa jedneho krasneho dna stalo,ze ho prichytili,ako kradne seno z pola.Ked sa ho zandari,pytali na meno,mal tolko drzosti,ze povedal meno mojho dedka.Az na sude sa zistilo,ze ked dotycny okradnuty povedal,ze dedko zlodej nie je,ze on zlodeja dobre pozna.V dnesnej dobe,by sa tomuto zlodejovi lepsie kradlo,zo zlodejstva by ho vysekal jeho syn,znami po okoli Vranova,pripadne jeho vnucik,ktory sa rad hra s peniazkami.

No ak sa vam to zda malo,tak rodinna saga zlodejstva pokracovala dalej.Jeho syncek,okradol moju tetu o cast pozemku.O vnucikovy je skoda pisat,je to na dlho.

A kedze nasa rodina ma nedobre skusenosti s touto rodinou,nevieme ich inak nazvat ako zlodejska rodina.

 

Rozhovor o konkurzoch

13.11.2011

V poslednej dobe som dost vytazeny,roznymi akciami a dnes som sa z jednej vratil.A zas som mal zaujimavy rozhovor. Tema….ako sa prijimaju ludia na ministerstvo zahranicia. Bol vypisany konkurz,na jedno miesto…nie je podstatne ake a kam,ale slo o sposob vyberu. Na tento konkurz sa z dovodu zistenia ako to tam chodi(aspon tak mi to bolo povedane) prihlasili aj moji dva znamy.Obaja uz na [...]

Čo ma zaujalo

07.11.2011

Len tak som si cital,ze co nove v debatach. Toto ma zaujalo. Kauza platina sa posúva k SDKÚ Stopy káuz SDKÚ končili v Anglicku aj v minulosti Štát kúpil platinu drahšie ako predal a na zaver Dzurinda: Máme za sebou kus práce, sme skúsenejší a silnejší co viac dodat

Radicova, politicky omyl

05.11.2011

Dnes som sa po 2 dnoch vratil z Papiernicky.Aky bol dovod preco som tam bol je nepodstatny.Podstane je,ze som sa stretol z ludmi,ktory velmi dobre poznaju Radicovu.Ja ju tiez poznam,ale nie tak dobre,ako ludia s ktorymi som sa rozpraval.Proste pre mna je to clovek,ktoreho ja nemusim. No,ale teraz co som sa dozvedel,nebudu to ziadne bonzy,na nu,len tak zbezne nieco opisem.Pri rozhovore z jednym [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 10246x
Priemerná čítanosť článkov: 1464x

Autor blogu

Kategórie