Založ si blog

Dialnice a DSS

Dnes bol pre Figela vynimocny den,ide o jeho prvu dialnicu.Pozeral som tlacovku,cital clanky a zarazila ma jedna vec.

DSS…..Pred zavedenim,nam odbornici radili,ze nemame pouzit delenie pol na pol,ale 3-4% dat do DSS a zbytok do socialky.

Po par rokoch fungovania DSS veria DSS-kam ,asi len ziaci prve stupna ZŠ.Ludia rocne daju do DSS asi cez 1miliardu€,ktore su pre stat,takmer vyhodene peniaze.

To je stat musi tieto peniaze dotovat do socialky, kde chybaju.To znamena,ze ja prispievam dva krat.Raz z platu a druhy krat z dani.

No a teraz k dialniciam.Niekde bol prepocet,ze kolko € by statu zostalo,keby do DSS sli len tie spomenute %….Suma asi 400mil.€.

 

citacia z clanku z dnesnej Pravdy

Zmluvu o projektovaní a výstavbe diaľnice D1 Dubná Skala – Turany podpísala Národná diaľničná spoločnosť, a.s. so spoločnosťou Váhostav – SK, a.s. Výstavba vyše 16-kilometrovej diaľnice pri Martine má stáť 137,75 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty a trvať tri roky.

Kolko km dialnic by z toho bolo?Komu sa treba podakovat ,za tento super DSS kseft?

Rozhovor o konkurzoch

13.11.2011

V poslednej dobe som dost vytazeny,roznymi akciami a dnes som sa z jednej vratil.A zas som mal zaujimavy rozhovor. Tema….ako sa prijimaju ludia na ministerstvo zahranicia. Bol vypisany konkurz,na jedno miesto…nie je podstatne ake a kam,ale slo o sposob vyberu. Na tento konkurz sa z dovodu zistenia ako to tam chodi(aspon tak mi to bolo povedane) prihlasili aj moji dva znamy.Obaja uz na [...]

Čo ma zaujalo

07.11.2011

Len tak som si cital,ze co nove v debatach. Toto ma zaujalo. Kauza platina sa posúva k SDKÚ Stopy káuz SDKÚ končili v Anglicku aj v minulosti Štát kúpil platinu drahšie ako predal a na zaver Dzurinda: Máme za sebou kus práce, sme skúsenejší a silnejší co viac dodat

Radicova, politicky omyl

05.11.2011

Dnes som sa po 2 dnoch vratil z Papiernicky.Aky bol dovod preco som tam bol je nepodstatny.Podstane je,ze som sa stretol z ludmi,ktory velmi dobre poznaju Radicovu.Ja ju tiez poznam,ale nie tak dobre,ako ludia s ktorymi som sa rozpraval.Proste pre mna je to clovek,ktoreho ja nemusim. No,ale teraz co som sa dozvedel,nebudu to ziadne bonzy,na nu,len tak zbezne nieco opisem.Pri rozhovore z jednym [...]

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Najvyšší súd NS

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 10274x
Priemerná čítanosť článkov: 1468x

Autor blogu

Kategórie