Založ si blog

Moja uvaha

Dnes sa vela hovori o volbach v roku 2012.Su uvahy,kto s kym.Tak som sa pokusal nad tym zamysliet,ze co asi bude a co by bolo dobre.Samozrejme,je to moj pohlad na vec.

Najprv si skusim zaveštit 3 iste strany…a to SMER,SDKU,SaS…..Preco tieto 3?Mam pocit,ze ziskaju najviac hlasov….Ako prve sa pristavim pri Smere.Je mozne,ze to bude Fico,kto bude povereny zostavenim vlady.Ale otazka,s kym?…

mozne kombinacie…

Smer-SDKU….podla mna nemozne…Fico si nepusti najlepsie ministerstva…a pochybujem,ze Mafuko bude suhlasit z inymi ako su financie,spravodlivost

Smer-KDH……mozna kombinacia…..farizeji budu radi za kazde kreslo,aj ked tato strana uz vladu potopila

Smer-SaS……nemozne

posledna kombinacia……hromada malych straniciek,tak ako bola teraz

 

A co z toho vychadza?ze pokial Smer nenajde spojenca,tak vladu nezostavi asi nik.Ale kedze sme na Slovensku uz zvyknuty na vselico,tak rozne odsudzovanie popredu je zbytocne.

Kresielka su velmi zaujimave a kvoli tomu su schopny urobit cokolvek.

 

V dnesnej dobe by som urobil asi jedno,lebo slovensko sa nikam nepohne….Zmenit zakon tak,aby nebola opozicia….to je podla nejakeho kluca,by sa rozdelovali kresla a funkcie,podla poctu kresiel v parlamente.Vznikla by vzajomna kontrola,zakony by sa nepresadzovali podla zaujmu niekoho,ale ci je to prospesne.Utopia

Ak nepomoze ani to,tak uz len zmena rezimu.Ale to je utopia.

 

 

No uz posledna vec,co sa mi dlhu dobu nedarilo dostat sem,pokial som sa nerozhodol,napisat nejaky blog.Je to mimo tejto temy,len pre zaujimavost.

Bez komentara

Rozhovor o konkurzoch

13.11.2011

V poslednej dobe som dost vytazeny,roznymi akciami a dnes som sa z jednej vratil.A zas som mal zaujimavy rozhovor. Tema….ako sa prijimaju ludia na ministerstvo zahranicia. Bol vypisany konkurz,na jedno miesto…nie je podstatne ake a kam,ale slo o sposob vyberu. Na tento konkurz sa z dovodu zistenia ako to tam chodi(aspon tak mi to bolo povedane) prihlasili aj moji dva znamy.Obaja uz na [...]

Čo ma zaujalo

07.11.2011

Len tak som si cital,ze co nove v debatach. Toto ma zaujalo. Kauza platina sa posúva k SDKÚ Stopy káuz SDKÚ končili v Anglicku aj v minulosti Štát kúpil platinu drahšie ako predal a na zaver Dzurinda: Máme za sebou kus práce, sme skúsenejší a silnejší co viac dodat

Radicova, politicky omyl

05.11.2011

Dnes som sa po 2 dnoch vratil z Papiernicky.Aky bol dovod preco som tam bol je nepodstatny.Podstane je,ze som sa stretol z ludmi,ktory velmi dobre poznaju Radicovu.Ja ju tiez poznam,ale nie tak dobre,ako ludia s ktorymi som sa rozpraval.Proste pre mna je to clovek,ktoreho ja nemusim. No,ale teraz co som sa dozvedel,nebudu to ziadne bonzy,na nu,len tak zbezne nieco opisem.Pri rozhovore z jednym [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany Wladyslaw Kosiniak-Kamysz.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 10271x
Priemerná čítanosť článkov: 1467x

Autor blogu

Kategórie