Založ si blog

Slovenske vyrobky

 

Nebudem sa tu dlho rozpisovat,ale po precitani roznych clankov,ako napr.tento

Dnes im patrí trh, zajtra pôda

Jozef Sedlák | 31. októbra 2011  16:55
Až 85 percent zo všetkých dotácií smerujúcich do poľnohospodárstva poberajú farmári z pôvodných vyspelejších pätnástich štátov EÚ. Roky sa na tom mení len málo. Slovenskí poľnohospodári však odmietajú postavenie prosebníkov.

Čítajte viac: http://spravy.pravda.sk/dnes-im-patri-trh-zajtra-poda-dia-/sk_ekonomika.asp?c=A111031_165547_sk_ekonomika_p01#ixzz1cOV187AJ

 

sme sa ako rodina rozhodli kupovat len Slovenske vyrobky.

Chcel by som vyzvat aj ostatnych blogerov,diskutujucich,pridajte sa aj vy k tomu.Pomozeme sebe aj ostatnym a aj Slovensku.

My ako rodina,sme si povedali,ze skusime presvedcit aj nasich znamych a ludi na okolo,aby s tym zacali.

Dnes sa my uz podarilo presvedcit sestru a jej rodinu.

Takze,my zaciname.PRIDAJTE SA AJ VY.

 

Rozhovor o konkurzoch

13.11.2011

V poslednej dobe som dost vytazeny,roznymi akciami a dnes som sa z jednej vratil.A zas som mal zaujimavy rozhovor. Tema….ako sa prijimaju ludia na ministerstvo zahranicia. Bol vypisany konkurz,na jedno miesto…nie je podstatne ake a kam,ale slo o sposob vyberu. Na tento konkurz sa z dovodu zistenia ako to tam chodi(aspon tak mi to bolo povedane) prihlasili aj moji dva znamy.Obaja uz na [...]

Čo ma zaujalo

07.11.2011

Len tak som si cital,ze co nove v debatach. Toto ma zaujalo. Kauza platina sa posúva k SDKÚ Stopy káuz SDKÚ končili v Anglicku aj v minulosti Štát kúpil platinu drahšie ako predal a na zaver Dzurinda: Máme za sebou kus práce, sme skúsenejší a silnejší co viac dodat

Radicova, politicky omyl

05.11.2011

Dnes som sa po 2 dnoch vratil z Papiernicky.Aky bol dovod preco som tam bol je nepodstatny.Podstane je,ze som sa stretol z ludmi,ktory velmi dobre poznaju Radicovu.Ja ju tiez poznam,ale nie tak dobre,ako ludia s ktorymi som sa rozpraval.Proste pre mna je to clovek,ktoreho ja nemusim. No,ale teraz co som sa dozvedel,nebudu to ziadne bonzy,na nu,len tak zbezne nieco opisem.Pri rozhovore z jednym [...]

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 10273x
Priemerná čítanosť článkov: 1468x

Autor blogu

Kategórie