Založ si blog

Radicova, politicky omyl

Dnes som sa po 2 dnoch vratil z Papiernicky.Aky bol dovod preco som tam bol je nepodstatny.Podstane je,ze som sa stretol z ludmi,ktory velmi dobre poznaju Radicovu.Ja ju tiez poznam,ale nie tak dobre,ako ludia s ktorymi som sa rozpraval.Proste pre mna je to clovek,ktoreho ja nemusim.

No,ale teraz co som sa dozvedel,nebudu to ziadne bonzy,na nu,len tak zbezne nieco opisem.Pri rozhovore z jednym clenom jedneho ministerskeho kabinetu-Radicivej kamaratka,tak ta my vysvetlila ,aka je vskutocnosti Radicova.

Iste si pamatate jej vystupenie po pade vlady,tak to je Radicova,tak ona funguje,ked je to ona.Ked to ona nieje,tak to su tie jej,pomale,rozpravane akoze s rozvahou.Preco akoze?Preto,ze ine a inak to povedat nemoze.

 

Nas rozhovor sa potom zvrtol na vseobecnu temu politiky,ktora sa aj tak tocila okolo nej.Tento clovek,povedal jedno,chcela robit dobru politiku,len nemohla,nemala ludi okolo seba.

Vela ludi jej vycitalo,ze ked to chcela robit,mala si k tomu vybrat aj ludi,lenze to neslo.Kazdy si vie predstavit preco.Co tychto ludi najviac sokovalo,bol jej ohlaseny odchod z SDKU…

Vysledok je asi takyto,nebudu uz volit SDKU,aj som sa pytal na dovody,nik nechcel povedat,ze preco,alebo odpovedali,lebo odisla Radicova.Lenze napriek super atmosfere,bolo v tych odpovediach nieco,co som si mal sam domysliet.Nik nechcel povedat,ze je len figurka,ktora musi konat ,ako jej povedia.(moj postreh)

 

No teraz,budem musiet vysvetlit,to co je v nadpise.

 

Radicova,politicky omyl.Nie,ze Radicova je politicky omyl.

Vseobecne povedane a zhrnute odpovede,nemala sa tam hrabat,mala robit to co vie a v com je dobra a to vratit sa k uceniu.

 

 

 

 

Rozhovor o konkurzoch

13.11.2011

V poslednej dobe som dost vytazeny,roznymi akciami a dnes som sa z jednej vratil.A zas som mal zaujimavy rozhovor. Tema….ako sa prijimaju ludia na ministerstvo zahranicia. Bol vypisany konkurz,na jedno miesto…nie je podstatne ake a kam,ale slo o sposob vyberu. Na tento konkurz sa z dovodu zistenia ako to tam chodi(aspon tak mi to bolo povedane) prihlasili aj moji dva znamy.Obaja uz na [...]

Čo ma zaujalo

07.11.2011

Len tak som si cital,ze co nove v debatach. Toto ma zaujalo. Kauza platina sa posúva k SDKÚ Stopy káuz SDKÚ končili v Anglicku aj v minulosti Štát kúpil platinu drahšie ako predal a na zaver Dzurinda: Máme za sebou kus práce, sme skúsenejší a silnejší co viac dodat

Slovenske vyrobky

31.10.2011

Nebudem sa tu dlho rozpisovat,ale po precitani roznych clankov,ako napr.tento Dnes im patrí trh, zajtra pôda Jozef Sedlák | 31. októbra 2011 16:55 Až 85 percent zo všetkých dotácií smerujúcich do poľnohospodárstva poberajú farmári z pôvodných vyspelejších pätnástich štátov EÚ. Roky sa na tom mení len málo. Slovenskí poľnohospodári však odmietajú [...]

kalamita, lykožrút, Čierny Balog

Mimoriadnu situáciu pre lykožrúta rozšírili aj na okresy Revúca a Detva

23.04.2024 10:56

Na lykožrútovú kalamitu v okolí Čierneho Balogu upozornili lesníci začiatkom marca.

medveď, svit

Po cyklistickom chodníku vo Svite sa pohyboval medveď

23.04.2024 10:43

Mesto Svit v Popradskom okrese vyzýva obyvateľov i návštevníkov na opatrnosť.

sunak

Rada Európy aj OSN kritizujú plány Británie na deportácie migrantov do Rwandy

23.04.2024 10:35

Migrantov by mali deportovať bez ohľadu na ich pôvod, ak prídu do Británie nelegálne.

Hasičské auto / Hasiči / Požiar / Požiarnik /

Pre požiar vo Výbornej prišli o strechu nad hlavou takmer dve desiatky ľudí

23.04.2024 10:13

Pri požiari štyroch jednoduchých stavieb sa nikto nezranil.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 10269x
Priemerná čítanosť článkov: 1467x

Autor blogu

Kategórie