Rozhovor o konkurzoch

13. novembra 2011, palokm, Nezaradené

V poslednej dobe som dost vytazeny,roznymi akciami a dnes som sa z jednej vratil.A zas som mal zaujimavy rozhovor.

Tema….ako sa prijimaju ludia na ministerstvo zahranicia.

Bol vypisany konkurz,na jedno miesto…nie je podstatne ake a kam,ale slo o sposob vyberu.

Na tento konkurz sa z dovodu zistenia ako to tam chodi(aspon tak mi to bolo povedane) prihlasili aj moji dva znamy.Obaja uz na ministerstve posobili.Jeden 8rokov,druhy 15.Jeden z tychto ludi,posobil na konzulatoch v 6 krajinach,ovlada 6 reci,je prekladatelom do Slovenciny a prelozil asi 15 kniha a ten druhy bol na Slovensku.

Ako to spominali,tak testovali ich nejaky zamestnaci,ktory sa tam dostali tento rok,to je nik ich nepoznal.Testy trvali skoro 5 hodin.Kedze obaja maju dobre zamestnania,tak testi robili sposobom,ved nech je sranda,okrem jedneho.Obaja su pravnici a test,ktory bol zamerany na pravo,robili poctivo.A ake bolo ich prekvapenia?Ze zvladli vsetky testi okrem jedneho.Je vam jasne v ktorom nepresli a to je pravo.Samozerjme,maju znamosti dost,tak sa pytali,ze ako to tam pri vybere chodi.

Tak asi takto,na konkurz sa moze prihlasit kto chce,pokial bude na konkurz pozvany robi testy.Potial je to vsetko OK….

Ale potom prichadza faza 2 a to je vyber a tam to funguje asi takto.Su dopredu vytypovany 3 ludia,ktory sa tiez konkurzu zucastnili,ty su vybrany do posledneho kola a schvalovanie toho jedneho sa kona v centrale SDKU.Az na zaklade toho je prijaty do zamestnania na urcitu poziciu.

Urcite si spominate,ze v novinach sa obajavilo,ze su podane nejake veci na sud,kvoli neopravnenej vypovedi alebo nieco v tom zmysle.

Dnes som sa dozvedel kopec veci,co sa tyka predaja platiny,cukru(tak to su ksefty o inom),o pripravovanej privatizacii nemocnic o trestynch oznameniach na clenov KDH,o GP Centesovi,ktoreho nik nechce,dokonca ani ty co zanho hlasovali a tesia sa z toho,ze to prezident este nepodpisal.

 

Ja uz som to raz niekde pisal,ze bud to chce novy 48 rok,alebo postavit pevny mur.